Az ügyfélszolgálat feladata
Társaságunk számára a legfontosabb a felhasználókkal, valamint a felhasználói érdekeket képviselőkkel való közvetlen kapcsolattartás biztosítása, ami személyes, írásos és telefonos valamint elektronikus formában történhet.
Az ügyfélszolgálat működési rendje, hatáskörei.
Az ügyfélszolgálatot az alábbi energiaszolgáltatással kapcsolatos ügyekben munkanapokon 8 - 14 óra között társaságunk műszaki igazgatósága, pontosabban az energiagazdálkodási csoport látja el. Telefonon a +36-1-334-2171 hívószámokon, vagy személyesen, a 81. számú épület I. emeletén. Elérhetőek vagyunk továbbá a E-mailben valamint a +36-1-334-2171 fax számon.
* Általános tájékoztatás a szolgáltatást érintő eljárásrendről, feltételekről.
* Szerződéssekkel kapcsolatos feladatok (szerződéskötés, - módosítás, - felmondás).
* Fizető cím változás bejelentése.
* Új és többletteljesítmény igények kezelése.
* Áralkalmazási tanácsadás.
* Mérőállás bejelentése.
* Tartozás rendezését követő visszakapcsolás megrendelése.
* Bejelentések, észrevételek, panaszok fogadása.
Pénzügyi kérdésekben a gazdasági igazgatóság áll a felhasználók rendelkezésére, munkanapokon 8 - 14 óra között. Telefonon a +36-1-333-9321 hívószámokon, vagy személyesen telephelyünkön, a 81. számú épület I. emeletén továbbá E-mailben valamint a + 36-1-313-4636 fax számon.
* Számla kiegyenlítéssel kapcsolatos kérdések (tájékoztatás, befizetés fogadás, hátralékkezelés).
* Tájékoztatás folyószámla egyenlegről.
Hibajelentés
A hibajelentést az év minden napján 0-24 óráig az ügyeleteken lehet megtenni: +36-30-328-4304; +36-30-328-4325; +36-30-328-4319 hívószámú telefonokon.
A hibabejelentést fogadó a rendelkezésére álló információk és lehetőségek alapján ad tájékoztatást a hibaelhárítás várható idejéről.